CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 31 august 2009

Multumesc Nana ! :X






Once again, Nana m'a surprins cu inca un cadou. Cu ocazia asta, vreau sa ii multumesc inca o data pentru ambele premii si pentru faptul ca a fost si este o persoana minunata. Te iubec ma ! :X





Reguli:1. trimite-mi-l înapoi dacă mă numeri printre prietenii tăi;2. nicio trimitere - înseamnă că mai ai încă de lucru la relaţia ta cu ceilalţi;3. 2 trimiteri... eşti amabil/ă, dar ai nevoie să te exteriorizezi;4. 4 trimiteri... ţi-ai ales bine prietenele;5. 6 trimiteri... eşti dintre cei mai populari, şi acesta este probabil motivul pentru care eşti în lista mea!




Bineinteles, o sa il dau mai departe.

1. Nana

2. Dana

3. Teo

4.Dedi

5. Ywy





3 comentarii:

Nana spunea...

Ma , iti multumesc pentru cuvintele astea frumoase .
Nu ma asteptam .
Premiile le`ai luat , pentru ca le meriti , bineinteles :*
Te`am pupat :X .

Sikaa:) spunea...

Cuvintele frumoase nu m'au costat nimic.
Multumesc multumesc Nana ! :X

Tio spunea...

mersiiiii >:D< eu pe asta nu l`am mai pus pe blog :D dar mersi oricum :x mult :x