CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 9 martie 2009

Bitch! :)

eh..mai nou dai nas in nas cu tot mai multe specimene dastea. Curvele sunt tipe dinalea care se cred kule si cred k toata lumea le iubeste. Come on ! esti fake iubire ! Mi se face si scarba cand ma gandesc ca am putut sa te numesc prietena mea, ca am putut sa cred ca esti o prietena adevarata, ca am avut incredere in tine. Iar acum, cand tu gresesti, toata lumea iti ia apararea. Pentru ca asta inseamna prefacatorie....asta inseana ca iti pasa numai de tine si vrei sa iti satisfaci doar nevoile personale si ca nu iti pasa de ceilalti. Vrei sa'mi faci rau, si tot eu sunt aia care se comporta copilareste a ? Dai dovada de 'maturitate' in felu asta..n'am ce spune...crezi ca totul ti se cuvine ? eh..daca ai avut o viata muult mai buna decat a mea sau a altcuiva, pana la uma toate se intorc impotriva ta. atunci ce o sa faci ? in bratele cui ai sa te arunci atunci ? cine o sa mai fie atunci sa iti ofere umarul ca sa plangi ? NIMENI! pentru ca pe toti i'ai dezamagit.

Daca ai bun simt, simte'te. Daca nu, mai bine taci.

1 comentarii:

Danaaaa :) . spunea...

Normal.Cata dreptate poti avea aici.Si normal, ca nu se simte:) Te iubes:X:X!