CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 11 martie 2009

Nu'mi pasa !

Nu'mi pasa. Nu'ti pasa. M'am saturat sa ascult vorbele tale frumoase dar spuse la vrajeala. Nu mai vreau sa te aud cum iti ceri scuze iar si iar , si sa spui ca vrei sa fie iar ceva. Te'am iertat de prea multe ori. Ce a fost candva, a fost frumos dar acum totul se rezuma la trecut. Lasa'ma sa uit vorbele dulci, pe care zambeam cand le citeam. Dar erau doar minciuni. Nu mai stiai nici tu cand spuneai adevarul sau cand minteai. Erai prea incurcat si nu mai stiai pe cine iubesti si pe cine urasti. Parca ti'e dor, parca mi'e dor. Parca ti'e dor de zilele cu vorbe dulci si inimioare pe toate caietele, de clipele petrecute impreuna. Dar hai sa dam totul uitarii. Niciodata nu va mai fi ceva.

0 comentarii: