CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 20 decembrie 2009

X-mas wish .

mda...nu am mai scris de mult :)). stiu ca v'a vost dor.:))

poate pentru ca nu am mai facut nimic special..sau nu am ma avut ce sa mai comentez...:))



so...e perioada sarbatoriloor :X care pentru mine a inceput minunat, cu o raceala de toata frumusetea, care a continuat cu febra din cauza asteptarii mele de a se aprinde Bradul de Craciun :)).



Apoi, a venit VACANTAA !:X. muult asteptata :)).



Si acum asteptam sa vina Mosu ' ( poate am fani care mai cred in Mos Craciun :> :)) )

sa ne aduca cadourile...pe care le vrem..



" Santa ? Can you hear me ? I want my baby back. "



O sa va intrebati probabil care baby. ..si nu o sa va spun . de ce ? ei bine, e secretul meu si a lu' Santa Claus :)).

PS: probabil nu o sa mai scriu pan' la anu, asa ca va doresc un an fericit, un Craciun fericit, sa vi se implineasca toate dorintele, si ca sa il citez pe bunul tovaras, Frank: " noi sa fim sanatosi ca boala vine !". Inteligent baiatu' asta =)).

Kisses .

1 comentarii:

Nana spunea...

Si tu sa fii asa fericita , si iubita, si si si si .
Te pupa Nana >:D< !~