CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 18 februarie 2010

Memorabil.

In sfarsit mi-am gasit si eu minutele necesare pentru a posta pe blog. :))
nu va ganditi ca as fi foarte ocupata dar pur si simplu nuam avut inspiratie..sau mi-am gasit altceva de facut:)


siii....


Prefer ca azi sa nu vorbesc despre viata noasta oribila, asa ca vreau sa va distrati cu perlele atat ale elevilor, cat si ale profilor pe care le strang de ceva timp impreuna cu draga mea Rillu :)).



Profa cu cele mai multe si mai hilare perle este profa de fizica, asa ca am sa incep cu ea, campioana. :))


" ce ati facut voi data viitoare "

" arata'mi cu deştu!"

" şezi ! "

" presiunele"


sau


" lasati'l bă pe el "

" acasă avem băi în care curge apa. "

" cum am putea rezolva această situaţiune ?"

" eu una ma consider putin anormala ". [macar recunoaste ! :)) ]


Nu se poate sa nu il pomenesc in postarea asta pe Frank, cu care a avut intr'una din multele ei ore plictisitoare, un dialog care ne'a amuzat pe toti.


Profa: Băi ! ma vezi ?
Frank : da.
Profa : Daca nu , mai pune'ti o pereche de ochelari.
Frank : nu'i nevoie.


sau


profa : e matematica pura !
elevul : da ! e matematica virgina !


Alta profa cu replici memorabile este profa de istorie.


" Băi de nu îmi vine să vă traznesc, cu trăznitorul ! "
" Nu te mai trec azi ţombonel / bombonel " .
" Taie sonoru si cască mai încet "
sau
" Nu te rade ca un prost "

Deocamdata astea sunt, dar am sa revin. Enjoy it !
v'am pupat.

0 comentarii: