CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 18 iunie 2010

News ?!

Da..stiu..nu am mai scris demult.:))



Eh..intre timp blogul meu a implinit un an, nu e asa mare realizare , dar totusi..sa speram ca la mai mare !



Intre timp s-a terminat si clasa a VIII-a, si sincer nu imi vine sa cred..de fapt inca nu realizez ca in toamna nu o sa il mai vad pe gayu de dima, pe fetele mele, pe profii nostri indulgenti , pe diriga nu o sa o mai pot striga: Getaa ! :)) . pe calea asta imi salut fostii colegi, care vreau sa stie ca ii iubesc mult si ca o sa imi lipseasca enorm!



So...am aflat ca am intrat la " Unirea " -filologie bilingv spaniola, ratand clasa din Saguna la o sutime. e un sentiment FOARTE NASPA sa stii ca esti primul/prima sub linie. Poate asa a fost sa fie. In orice caz, o am pe Rillu alaturi de mine in acesti 4 ani minunati.

Cred ca am sa sorb fiecare secunda, minut, ora petrecuta in liceu cu toata fiinta mea, astfel incat sa adun cele mai frumoase amintiri.

Inca o data imi cer scuze pentru lunga pauza..si promit ca revin ! :)

1 comentarii:

Rillu spunea...

Scumpo am avut acelasi sentiment ca tine cu terminarea a 8-ei. si etc.
O sa-mi lipseasca multe lucruri.Si imi era frica de liceu doar prin simplu fapt ca o sa fiu singura.Vestea bomba a fost cand am aflat ca sunt cu tine in clasa si am fost si sunt foarte fericita:X.
O sa fie cei mai frumosi ani. !
Te iubesc!:xcolega-cumnatica:>