CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 24 ianuarie 2011

Pentru clipele in care...mi-e dor de tine.

Pentru clipele in care mi-as dori ca muzica sa nu se opreasca, pentru clipele in care visez, pentru clipele in care tu esti singurul care imi umple mintea, pentru clipele in care imi doresc sa ramanem asa , nedespariti.
Mi-ai luat mana, m-ai luat in brate, locul in care m-am pierdut. ce n-as da sa te am iar langa mine, sa te simt tot al meu, sa imi simti inima zvacnind, sa fim din nou un singur tot,sa fim din nou doar noi si muzica.. ce n-as da sa ma tii in brate ca si cand as fi singura, si sa imi zambesti cu toata caldura , facandu-ma sa imi pierd mintile. m-ai infectat cu cel mai placut drog, dar acum, acum am nevoie de inca un moment cu tine, inca o privire, inca un zambet, inca o atingere, inca o data sa ma tii de mana, inca o data in care ma iei in brate, inca o data sa ma pierd in bratele tale, inca o data sa fiu cea mai fericita.

Pentru clipele care nu se stie cand vor mai veni, pentru tine..

2 comentarii:

ana@.fotografnunti.org spunea...

foarte frumos!!!

Masaj erotic Sibiu spunea...

Foarte interesanta povestea ta,esti o fire romantica,good work!!!